Mika Tuovinen, lähetysjohtaja

Olen löytänyt Jumalassa elämälleen tarkoituksen ja päämäärän, jonka varassa on hyvä elää ja joka luo loogisen viitekehyksen niin oman elämän kuin koko maailmanhistorian käsittämiseen.

Joskus ihmettelen, miksi juuri minä saan olla niiden joukossa, jotka ovat kuulleet Jeesuksesta, ymmärtäneet sanoman, ottaneet sen vastaan ja saavat olla ikuisuuden Jumalan valmistamassa ilossa ja täydellisyydessä. En tiedä vastausta, mutta tässä uskossa haluan pysyä loppuun asti.

Elämäni missio

Toinen suuri asia on, että saan olla mukana viemässä Jumalan sanaa ja evankeliumia kaikille kansoille. Tämä oli Jeesuksen käsky seuraajilleen. Lisäksi sanoma on vallankumouksellisella tavalla pelastukseksi nille, jotka uskovat.

Suurin osa ihmisistä haluaa tehdä hyvää. Ikuisuuden näkökulmasta en keksi mitään tärkeämpää tapaa elää tämä lyhyt elämä kuin sitoutua joukkkoon, joka haluaa viedä evankeliumia mahdollisimman monelle. Teen – ja teemme järjestössämme – työtä jotta helvetissä olisi vähemmän ystäviämme, sukulaisiamme, suomalaisia ja muita. Ja jotta taivas täyttyisi heistä.

Elämäni missio on auttaa ihmisiä taivaaseen; ensin uskoon ja sitten pysymään uskossa perille asti.

Jeesuksen esimerkin ja opetuksen mukaan haluan auttaa ihmisiä heidän arkisissa tarpeissaan. Suuri osa järjestömme työstä on tätä.

Ei yksityisyritteliäisyyttä

Lähetysherätysliikkeen johtajana tehtäväni on viritää työntekijöidemme ja vastuunkantajiemme kutsumus ja mahdollisuudet sen toteuttamiseen palavaksi.

Haluan olla tukena ja apuna laajemminkin. Jumalan valtakunnan työ on laajempi kuin vain yhden kirkkokunnan tai järjestön työ!

Maailmassa on vielä paljon tehtävää. Haluan osaltani auttaa. Tehtävä on niin suuri, että siinä tarvitaan kaikkien kristittyjen yhteistyötä. Siksi haluan sitoutua kunnioittamaan ja rakastamaan kaikkia Jeesuksen seuraajia.

Tietoja

Olen pappi, toiminut lähetyssaarnaajana (1995-2010) ja nyt tieni on vienyt Kansanlähetyksen johtajaksi. Kuten edellä kirjoitetun perusteella voi aavistella kiinnostukseni kohteita ovat evankelioiminen, lähetystyö, kristillinen oppi ja kristittyjen yhteys. Uskon, että Raamattu on Jumalan ilmoitus ihmiskunnalle. Uskoni tiivistelmäksi sopii kolme kristillistä uskontunnustusta.

Olen naimisissa Annen kanssa ja meillä on kaksi aikuista lasta.

Tervetuloa lähettäjäksi!

Minulla on oma lähettäjäpiiri, johon jokainen on tervetullut. Lähettäjäpiiri saa minulta kerran kuukaudessa kirjeen joko sähköpostiin tai postilaatikkoon. Saat rukousaiheita, luet uutisia ja saat tietoja, miten voit tukea taloudellisesti työtäni.

Kuka voi liittyä lähettäjärenkaaseen? Kaikki ovat tervetulleita, rukoilijat, tukijat, suunnannäyttäjät ja takatuupparit, äänekkäät ja sivustaseuraajat.

Toivon, että sinulla on sama näky:

Meidän täytyy tehdä jotain jotta mahdollisimman moni oppisi tuntemaan Jeesuksen Kristuksen ja kasvaa hänen seuraajanaan.

Iloitsen kaikista lähettäjäpiiriin ilmoittautuneista. Voit tulla yhteiselle matkalle kirjoittamalla yhteystietosi sivun reunassa olevaan laatikkoon! Siitä voit kätevästi tilata kirjeen ja/tai tulla kuukausilahjoittajaksi.


*Voit tukea lähetysjohtaja Mika Tuovisen työtä ja/tai liittyä hänen lähettäjärenkaaseen oikealla olevasta sivupalkista tai mobiilissa sivun alhaalta. Tervetuloa!


Lahja Mika Tuovisen tukirenkaalle:

  • Saaja: Suomen Ev.lut. Kansanlähetys
  • Tilinumero: FI14 5043 1920 0034 52
  • Viite: 6200 34773